[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Obrażenia: 1K8 +2TraK0: +2Typ obrażeń: sieczneOpóznienie: 3Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 10Nie może używać: Kapłan, Mag, ZłodziejLokalizacja: TargowoSejmitar szybkości +2: BelmTen magiczny sejmitar nosi znak Taki Kobe, uznanego płatnerza z Kara-Tur, ale niewiadomo jak się tu znalazł.Doskonale wyważony, niesłychanie szybki w walcepozwala szermierzowi na wykonanie dodatkowego ataku.Obrażenia: 1K8 +2TraK0: +2Typ obrażeń: sieczneSpecjalne: Jeden dodatkowy atak na rundę.Opóznienie: 0Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 10Nie może używać: Kapłan, Mag, ZłodziejSejmitar +1: ShazzellimTen sejmitar jest dość słabej jakości, ale w jego wnętrzu czai się wielka moc i zło.Został stworzony do zabijania Harfiarzy i świetnie nadaje się do tego celu.Po jednymciosie tego ostrza bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom albo zginie.Został stworzony przez Czerwonego Maga z Thay, ma także zdolność mówienia, idlatego tak często dawano go magom-wojownikom służącym Czarodziejom.Nietrzeba mówić, że posiadanie tego miecza nie będzie podobać się Harfiarzom.Obrażenia: 1K8 +1TraK0: +1Typ obrażeń: sieczneSpecjalne:UgłosowienieKażdy trafiony bard musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem -4 lub zginieOpóznienie: 4Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 10Strona: 26 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineNie może używać: Kapłan, Mag, ZłodziejSejmitar +3: 'Ostrze Wody'Klinga tej broni zdaje się lśnić, odsłaniając płynną krawędz, ostrą niczym brzytwa.Wbudowę tej broni włożono ogromny kunszt; spoczęło też na niej zapewne parębłogosławieństw od jakiegoś łaskawego boga, choć rękojeść przystrojono dośćszpetnym grawerunkiem.Obrażenia: 1K8 +3TraK0: +3Typ obrażeń: sieczneOpóznienie: 4Typ biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 8Nie może używać: Kapłan, Mag, ZłodziejWakizashi Kachiko +3Ten miecz był ulubioną bronią wojowniczki Kachiko.Niewiele o niej wiadomo prócztego, że przybyła z odległych krain wschodu w Kara-Tur.Obrażenia: 1K8 +3TraK0: +3Typ obrażeń: kłuteSpecjalne: Po każdym trafieniu wysysa z celu 2 punkty mądrości na 2 rundy.Celmoże uniknąć utraty mądrości wykonując rzut obronny przeciwko śmierci.Opóznienie: 0Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 5Nie może używać: Druid, Kapłan, MagSzkarłatny Ninja-To +3Ninja-To Szkarłatnego BractwaGdy członek Szkarłatnego Bractwa zabije jednego z "wielkich wrogów" organizacji,często jest nagradzany takim mieczem.Nie wiadomo jak ten miecz przybył doFaerunu ze świata Greyhawk (gdzie działa Szkarłatne Bractwo).Gdy zostanie dobyty,rozjarzy się krwistą czerwienią.Obrażenia: 1K8 +3TraK0: +3Typ obrażeń: sieczneSpecjalne:Jeden dodatkowy atak na rundę+6 pkt.obrażeń od trucizny przez 2 rundy, jeśli cel nie wykona udanego rzutuobronnego przeciwko truciznie.Opóznienie: 1Rodzaj biegłości: sejmitar/wakizashi/ninja-toStrona: 27 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 6Może używać: MnichMaczugi'Korzeń cierpienia'Wieść niesie, iż ta magiczna maczuga istnieje od czasów upadku Netherilu i narodzinwielkiej pustyni Anauroch.Jakkolwiek cywilizacja zapłaciła wtedy wielką cenę,prawdziwymi ofiarami kataklizmu były istoty, żyjące w zgodzie z naturą, skazane nabezsilne przyglądanie się jak ich domy niszczały i umierały.Te z nich, które pozostały,czepiając się resztek swego naturalnego środowiska, padały ofiarą hord innych,pozbawionych domu stworów, z których najbardziej okrutne wkraczały na nieskażonejeszcze obszary, zabierając wszystko, co im wpadło w łapy.Powiada się, że ta brońzostała wykonana z drzewa driady i była ostatnim podarunkiem dla sprawy Natury odleśnej tancerki, która nie potrafiła powstrzymać najezdzców na swój dom.Cierpiała iradowała się jednocześnie, gdyż jej las nie cierpiał by tak bardzo, gdyby nie był silny ibujny.W pózniejszych czasach jacyś niezbyt delikatni badacze nadali tej broń niecodwuznaczną nazwę, jednak zawarta w niej ironia nie jest doceniana przezzaprzysięgłych wyznawców praw Natury.Obrażenia: 1K6 +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym, +1 pkt.obrażeń od kwasuTraK0: +1, +3 przeciw istotom nienaturalnymTyp obrażeń: obuchoweOpóznienie: 3Rodzaj biegłości: maczugaTyp broni: 1-ręcznaWymagana siła: 5Nie może używać: MagMaczuga +3: Czarna KrewTa dębowa maczuga jest pokryta ciemnymi wyschniętymi kroplami przypominającymismołę.Podczas walki ta substancja jarzy się czarnym wewnętrznym światłem orazstaje się gęsta i płynna [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hanula1950.keep.pl