[ Pobierz całość w formacie PDF ] .153.Fałszywe udziały w kopalniZadanie zleca: Serpentes [TK 20] tylko dla maga.Musisz odzyskać wszystkie 13 fałszywychudziałów.Mają je: Matteo, Bosper, Hakon, Zuris, Elena, Orlan, Rosi i Salandril.Zgań wszystkich zaowy proceder, a Salandrila pobij.Gdy się podniesie, każ mu udać się do klasztoru.Za każdyodzyskany udział, Serpentes zapłaci Ci dwukrotną cenę, a do tego dorzuci jeszcze AmuletDuchowej Siły (obrona przed magią +15).154.Samotność i bezradnośćZadanie zleca: Bengar.[TK 31] Bengar został nafarmie sam i prosi Cię, abyś znalazł kogoś, kto mupomoże.Idz do Wilka i zaproponuj mu pracę ufarmera.Zgodzi się, ale będziesz mu musiał za tozapłacić 800 sztuk złota.Jeżeli jesteś najemnikiem,cena będzie o połowę mniejsza.155.Torlofa strach przed ZłymZadanie zleca: Torlof.[TK 37] Torlof boi sięPoszukiwaczy, którzy kręcą się w obozie Dextera.Udaj się tam i po prostu ich zabij.Jest ich dwóch,jeden na drodze do obozu, a drugi u góry, w obozie.156.Wygnany farmerZadanie zleca: Sekob.[TK 29] Czterech poszukiwaczy wygnało Sekoba z domu.Idz do domufarmera i po prostu ich zabij.157.Złodzieje owiecZadanie zleca: Akil.[TK 15] Akilowi ktoś kradnie owce.Udaj się do jaskini pierwszej z lewej, wdrodze z farmy Akila do latarni morskiej, zabij trzech bandytów i przyprowadz owcę do farmera.Owcy wystarczy powiedzieć chodz ze mną.Strona: 37 www.gry-online.plGothic II: Noc Kruka Poradnik GRY-OnLine158.Ktoś coś zgubił?Zadanie zleca: Hanna.[K 11] Musisz zapewnić Hannę, że bardzo leży Ci na sercu los innych ludzi, aTwoja pomoc jest bezinteresowna.Wówczas Hanna poprosi Cię o przyniesienie bardzo starej mapy,którą możesz kupić u Brahima, na której jest zaznaczone miejsce ukrycia skarbu.Możesz się poniego wybrać udaj się do jaskini we wschodniej ścianie, zabij potwory i zabierz skarb.Kiedy tozrobisz, obudzą się golemy, a wtedy najlepiej wziąć nogi za pas.159.Polowanie na smokiZadanie zleca: Pyrokar.[TK 22] Wykonanie tego zadania jest treścią rozdziału czwartego i wewstępie do niego znajdziesz szczegółowy opis.Strona: 38 www.gry-online.plGothic II: Noc Kruka Poradnik GRY-OnLineRozdział czwarty: Polowanie na smokiGłównym celem w tym rozdziale jest zabicie smoków.Po pokonaniu każdego z nich, musiszpamiętać o zabraniu serca, które posłuży Ci w ponownym naładowaniu Oka Innosa.Artefaktmożesz naładować przy stole alchemicznym.Gdy udajesz się do któregokolwiek ze smoków,pamiętaj o wkładaniu Oka Innosa.Dzięki niemu smoki nie atakują Cię od razu, tylko możesz z niminajpierw przez chwilę porozmawiać.A siła artefaktu powoduje, że są prawdomówne.Smoki sącztery: Pandrodor błotny, Pedrakhan kamienny, Feomathar ognisty, Finkregh lodowy.Każdy kolejny smok jest silniejszy od poprzedniego i za ich pokonanie będziesz dostawał corazwięcej punktów doświadczenia zaczynasz od 3000, skończysz na 6000.Pamiętaj też o zabraniuskarbów, których strzegą smoki.Przy ostatnim z nich znajdziesz smocze jajo, zabierz je - nieobawiaj się, nie wykluje Ci się w kieszeni smok.:-)160.Aowcy smokówZadanie zleca się automatycznie po wejściu do Górniczej Doliny.[GD 1] Właściwie nie jest tozadanie, a miejsce zapisywania informacji o spotykanych łowcach smoków, u których możesz sięczegoś nauczyć lub coś kupić oraz o tych, którzy mogą się do Ciebie dołączyć, m.in.może to byćBiff.Jeżeli zdecydujesz się na jego pomoc, daj mu w zamian 100 sztuk złota.Nie proponuj połowyłupów, bo jest tak upierdliwy i skrupulatny, że nawet po kradzieży kieszonkowej będzie się doCiebie zgłaszał po swoją część.Strona: 39 www.gry-online.plGothic II: Noc Kruka Poradnik GRY-OnLine161.Zguba w ciemnościZadanie zleca: Udar.[GD 6] Udar chce się dowiedzieć, co stało się z Sengrathem.Jego ciałoznajdziesz przy orkowej palisadzie.Poinformuj o tym Udara.162.KradzieżZadanie zleca: Keroloth.[GD 6] Ktoś ukradł sakiewkę Kerolothowi i chce, żebyś ja odzyskał.Znajdziesz ją w kuzni, przy stole.Oddaj ją właścicielowi, ale nie mów, gdzie ją znalazłeś jeżelipowiesz, zginie Jan.163.Amulet AngaraZadanie zleca: Angar.[GD 6] Angar zgubił amulet i prosi Cię o jego odszukanie.Udaj się do krypty,gdzie ponownie spotkasz Angara.Zabij szkielet maga oraz trzy zwykłe szkielety i oddaj amulet jegowłaścicielowi.164.Jan i kuzniaZadanie zleca: Jan.[GD 6] Jan chciałby pracować wkuzni, ale Parcival mu zabrania.Porozmawiaj zKapitanem Garondem i poręcz za Jana.Wróć dokowala i poinformuj go, że może zacząć pracę.165.Miecz FerosaZadanie zleca: Feros.[GD 6] Feros zgubił swój mieczi prosi Cię o jego odszukanie.Znajdziesz go naskalnym klifie Hosh Paka.166.GłódZadanie zleca: Gerold.[GD 6] Gerold jest głodny i prosi Cię o przyniesienie mu czegokolwiek dojedzenia.Spotkaj się z nim w siedzibie magów na zamku o północy.Daj mu jakieś jedzenie.Jestbardzo głodny i dość pazerny, więc możesz mu oddać nawet całe swoje zapasy.167.Paskudna noraZadanie zleca: Brutus.[GD 6] Brutus boi się chrząszczy.Wejdz do jego kuzni i zabij cztery, jakżeniebezpieczne i przerażające potwory :-).168.Hosh PakZadanie zleca: Orik.[GD 6] Masz zabić przywódcę orków Hosh Paka.Znajdziesz go na klifie.Najlepiej wykonać to zadanie po rozmowie z Ur Shakiem.Strona: 40 www.gry-online.plGothic II: Noc Kruka Poradnik GRY-OnLine169.Ur-shakZadanie zleca: Ur Shak.[GD 12] Ur Shakaspotkasz przy wieży, gdzie wcześniej zabiłeśprzywódcę stada zębaczy (quest 142), czyli niedalekokopalni, w której dowodzi Fajeth.Ork zdąża do Hosh Paka.Po dotarciu na skalny klif, przestanie być jużTwoim przyjacielem i każe Ci odejść.170.Dwa lodowe golemy dla SylviaZadanie zleca: Sylvio.[GD 25] Sylvio boi się dwóchlodowych golemów, strzegących wejścia do KrainyLodu.Zabij je po prostu.171.Pan smokówZadanie zleca: Finkregh.[GD 28] Lodowy smok Finkregh zdradzi Ci, że jego pan mieszka w DworzeIrdorath.Pokonanie pana smoków stanowi treśćszóstego rozdziału, we wstępie do niego znajdzieszszczegółowy opis, jak to zrobić.172.Muszę się stąd wydostać!Zadanie zleca: Talbin.[GD 18] Talbin chce odzyskaćskórę topielca, którą ma przy sobie Engrom.Jegociało znajdziesz przed kopalnią, w której dowodziMarcos.Poinformuj o tym Talbina i oddaj mu skórę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plhanula1950.keep.pl
|