[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Właśnie dostępność tych systemów z poziomu Internetu przyjednoczesnym zapewnieniu ich bezpieczeństwa jest jednym z podstawowych zadań na najbliższelata.Sprzedaż za pośrednictwem Internetu posiada wiele zalet.Najważniejsze z nich to:" możliwość zrobienia zakupów z domu (czas, brak kosztów dojazdu do sklepu)," łatwość porównania oferty i cen," dostęp do znacznej części oferty rynkowej," duża ilość informacji na temat produktów," brak presji zakupu i niedoświadczonego personelu," nieprzerwana działalność 24h/dobę," zazwyczaj niższa cena niż w zwykłych sklepach.Ograniczeniami dla ecommerce są natomiast:" niezadowalająca szybkość Internetu oraz stron sklepów online," niepewność w stosunku do świadczonego serwisu i wsparcia w przyszłości," problem bezpieczeństwa wysyłanych poprzez sieć informacji," lojalność klientów wobec dotychczasowych sklepów.Katalogi sieciowe.Handel elektroniczny odbywa się przede wszystkim w oparciu o katalogi sieciowe - zintegrowaneze sobą strony WWW prezentujące ofertę produktów w sposób dynamiczny.Stwarzają onekonsumentom możliwość zapoznania się z uaktualnioną na bieżąco ofertą firmy.W skład strukturykatalogów mogą wchodzić nie tylko dekoracyjne teksty i zdjęcia, ale także multimedialneprezentacje (np.Macromedia Flash), animacje i sekwencje dzwiękowe.Katalogi multimedialnezawierają formularze za pomocą, których klient może zamówić produkty lub zadać dodatkowepytania.Używane w połączeniu z technikami programowania w językach skryptowychzapewniają interaktywną korektę wpisywanych danych co zapobiega pomyłkom w wysyłcei rozliczeniach.Realizacja zamówienia następuje natychmiast po wyrażeniu chęci nabyciawyselekcjonowanych towarów.W przeciwieństwie do katalogów tradycyjnych można je nabieżąco uaktualniać, nie stanowią one znaczących kosztów i docierają do ogromnej ilościużytkowników Internetu.Nie istnieją także praktycznie żadne ograniczenia co do wielkościsieciowych katalogów.Techniki stosowane w celu usprawnienia przeszukiwania sprawiają, iż sąone przyjazne i wygodne dla użytkownika.Możliwe jest przeglądanie katalogu według branż, kategorii cenowych czy rynków przeznaczenia.Przewaga katalogu sieciowego polega przedewszystkim na minimalnych kosztach jego dystrybucji.Poprzez Internet dociera on do milionówodbiorców praktycznie za darmo.Nieporównywalnie większe koszty pociąga za sobą dystrybucjatradycyjnych, drukowanych katalogów.Handel poprzez Internet zapewnia także minimalizacjękosztów związanych z przechowywaniem produktów oraz z odbiorem i realizacją zleceń, częstotakże umożliwia wykluczenie kosztów utrzymania placówki handlowej.Sprzedający zapośrednictwem Internetu ma możliwość uzyskania i gromadzenia informacji statystycznycho swoich klientach i osobach odwiedzających strony, które w przyszłości może wykorzystaćw celach marketingowych.Katalogi zamieszczane są w sieci zarówno przez firmy produkcyjnei handlowe jak i duże domy towarowe czy stowarzyszenia branżowe.Sprzedaż może odbywać sięrównież za pośrednictwem internetowych supermarketów (tzw.Cybermall)6.3 Programy partnerskie.Co to są programy partnerskie?Program Partnerski to dodatkowa droga do zwiększenia internetowej sprzedaży produktów lubusług poprzez sieć zrzeszonych witryn.Programy te zalicza się do marketingu opartego nawynikach (performance marketing) ponieważ właściciel programu wypłaca prowizje w zależnościod osiągniętych wyników.Ich głównym celem jest bezpośredni wzrost sprzedaży internetowej,jednak są one również doskonałym sposobem zwiększenia wskaznika link popularity.Na początkuchciałbym wyjaśnić na czym polegają te programy.Firmy sprzedające produkty lub usługi poprzez Internet mogą wykorzystać inne strony internetowedo przyciągania klientów w celu zwiększenia sprzedaży.Zamiast płacąc za umieszczenie baneraproponują zawarcie umowy partnerskiej.Uczestnik programu zgadza się na umieszczenie naswojej stronie połączenia do sprzedawcy, a sprzedawca zobowiązuje się do wypłacania prowizjiod sprzedaży dokonanej za pośrednictwem uczestnika.Prowizja ta jest różna w zależności odoferowanego produktu.Sprzedawca dostarcza również pliki graficzne, które umieszczone nawspółpracującej stronie i stanowią drogę do sklepu.Często używa się rozmaitych ich wersji takaby uczestnicy programu mogli wybrać te najbardziej odpowiadające ich stronom.Jako żehonorarium wypłacane jest według osiągniętych rezultatów jest to w interesie uczestników, abyodpowiednio wyeksponować to połączenie.Jest to najbardziej wyróżniający element tegoprogramu [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hanula1950.keep.pl